Τι δεν σιδερώνω!


Καθώς μάζευα τα ρούχα από την απλώστρα σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία ιδέα να σας πω για το σίδερο. Ποιος δε βαριέται το σίδερο? Νομίζω πως όλοι έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε από το να περνάμε ώρες ατελείωτες πάνω από τη σιδερώστρα. Πραγματικά ακόμα και τις εποχές που δεν είχα παιδιά και έμενα με τους γονείς μου, τότε που μάλωνα με τη μάνα μου για το ποια θα σιδερώσει(άκου τώρα!) (Γιατί η μάνα μου κάποτε απολάμβανε το σίδερο, αλλά ας μην τη θεωρήσουμε σαν το παράδειγμα), ακόμα και τότε λοιπόν, εάν μου έλεγες αν προτιμώ να σιδερώσω ή να πιω καφέ με τις φίλες μου στο μοναστηράκι, σαφώς και θα επέλεγα το δεύτερο! Θέλω να πιστεύω πως και η πλειοψηφία το ίδιο θα επέλεγε!

17 χρόνια, 2 παιδιά, λίγες ρυτίδες, κούραση και λίγες άσπρες τρίχες μετά, 5 μετακομίσεις, 2 σκυλιά και 20 κιλά παραπάνω, δεν έχω πια την όρεξη να σιδερώνω. Και εννοείται ότι έχω κόψει εδώ και σχεδόν 2 δεκαετίες το σιδέρωμα καλτσών και βρακιών, αν και η μάνα μου με μαλώνει (αποστείρωση λέει). Εκεί λοιπόν που μάζευα τα απλωμένα ρούχα, και κοντοζύγωνε η ώρα για το καταραμένο σίδερο, αποφάσισα πως ένα ενδιαφέρον θέμα για να ξεκινήσω το μπλογκάρισμα, ήταν το τι δεν σιδερώνω για να γλιτώνω χρόνο, χρήμα και ενέργεια!

Λοιπόν, το καλό σίδερο (ή αλλιώς το μη σίδερο) ξεκινάει από το σωστό άπλωμα και μάζεμα! Ναι ναι καλά τα λέω. Γιατί άν τα απλώνεις σαν πατσαβούρια, τότε πατσαβούρια θα μαζέψεις. Επίσης το ίδιο ισχύει και για το μάζεμα. Αν τα μαζέψεις από την απλώστρα και τα πετάξεις σε μια στοίβα ακανόνιστα και χωρίς να τα διπλώσεις, τότε τη στιγμή που θα τα σιδερώσεις, θα θέλουν όλα σίδερο! Καρατσεκαρισμένο! 

Τι κάνω λοιπόν εγώ. Μόλις μαζέψω τα ρούχα από την απλώστρα, τα ξεχωρίζω σε δύο κατηγορίες: Αυτά που θα σιδερώσω και αυτά που δε θα σιδερώσω. Και για να μην τα πολυλογώ σιδερώνω μόνο τα ρούχα του άντρα μου. Όλα τα υπόλοιπα πρέπει να είναι σε πολύ τσαλακωμένη κατάσταση για να μπω στον κόπο. 

Δε σιδερώνω:
  • Τα ρούχα μου
  • Τα ρούχα των παιδιών μου
  • εσώρουχα
  • κάλτσες
  • πετσέτες
  • σεντόνια
  • πουκάμισα (τα σιδερώνω λίγο πριν φορεθούν αφού και να τα σιδερώσω άπαξ και μπουν στη ντουλάπα, θα ξαναματατσαλακωθούν)

Αφού ξεχωρίσω τις δύο στοίβες (για σίδερο/για δίπλωμα), διπλώνω αυτά που δε θα σιδερώσω και τα βάζω απευθείας στα ντουλάπια. Επίσης δεν ξεχνώ να διπλώσω αυτά που θέλούν σίδερο. Είναι σημαντικό βήμα που αξίζει το χρόνο γιατί μετά τα ρούχα θέλουν πραγματικά ελάχιστο πάτημα με το σίδερο! 

Σχόλια