Καλωσόρισμα!!

 Καλησπέρα! 

Επίσημα αυτό είναι η πρώτη μου απόπειρα blog! Καμμία ιδέα δεν έχω από όλα αυτά! Είπα όμως πως θα ήταν ωραίο να μοιραστώ με όσους τυχαία ή όχι βρεθούν σε αυτή τη σελίδα, όσα κατά καιρούς δημιουργώ ή σκέφτομαι σχετικά με την καθημερινότητα, το σπίτι, συνταγές, οικιακή οικονομία και αξιοποίηση τω άπειρων υλικών που έχουμε στη διάθεσή μας χωρίς απαραίτητα να μπαίνουμε σε έξοδα και σπατάλες. 

Για το ιστολόγιό μου διάλεξα τον τίτλο "a little bit of everything" γιατί ουσιαστικά θα γράφω λίγο απ' όλα οπότε ταίριαζε.

Δεν έχω ιδέα πώς γράφονται τα άρθρα, δεν έχω γράψει ποτέ, ούτε ήμουν καλή στην έκθεση. Ελπίζω όσα μοιράζομαι να έχουν συνοχή και νόημα και να τα βρίσκεται λίγο ή και πολύ χρήσιμα!

Καλώς ήρθατε λοιπόν!

Αα και για να μην το ξεχάσω! Με λένε Ευαγγελία!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου