Τι κάνω με τα φρούτα που χαλάνε



 Είμαι σίγουρη πως αυτό είναι ένα θέμα που δεν το έχω μόνο εγώ! Πόσες φορές έχουμε αγοράσει φρούτα τα οποία είμαστε σίγουροι πως θα τα καταναλώσουμε εντός της εβδομάδας αλλά τελικά καταλήγουν στα σκουπίδια; Και επειδή έχω ένα κόλλημα (δε θέλω να πετάω φαγητό) το οποίο μάλλον προέρχεται από τις ατάκες του πατέρα μου στα παιδικά μου χρόνια "φάε την τελευταία πηρουνιά, είναι η δύναμή σου" ή "τα παιδάκια στην Αφρική πεινάνε", δε θέλω να πετάω τίποτα ή κάθε φορά που σαπίζει κάτι και ανοίγω τον κάδο να το πετάξω, εμφανίζεται το πρησμένο Αφρικανάκι και με κοιτάει με λυπημένα μάτια όπως στις διαφημίσεις της unicef... 

Όμως άνθρωπος είμαι κι εγώ και καμμιά φορά όλο και κάτι πάει να χαλάσει. Επίσης έχω και μία συμπαθέστατη γειτόνισσα η οποία ανά διαστήματα μου δίνει κιλά των κιλών ώ κιλά μανταρίνια, πορτοκάλια και άλλα εποχιακά φρούτα και εκτός από το αφρικανάκι και τη φωνή του πατέρα μου στα βάθη του εγκεφάλου μου, έρχονται να προστεθούν και οι τύψεις όταν πετάς στα σκουπίδια κάτι που σου χάρισαν..

Γι' αυτό λοιπόν θα σας πω τι κάνω με τα φρούτα όταν πάνε να χαλάσουν. Υπάρχουν διάφορες λύσεις ανάλογα με το φρούτο:

Μπανάνες: τις ψιλοκόβω και τις βάζω στην κατάψυξη για να έχω για smoothies. Επίσης καλή ιδέα είναι να φτιάξετε κέικ μπανάνας. Υπάρχουν αξιόλογες συνταγές στο διαδίκτυο!

Μήλα: Μπορείτε να φτιάξετε μηλόπιτες ή αν έχετε αποξηραντή να τα κόψετε σε ροδέλες και να φτιάξετε τσιπς μήλου.

Πορτοκάλια και μανταρίνια: Μπορείτε να φτιάξετε πεντανόστιμες μαρμελάδες για τα πρωινά σας και έτσι θα γλυτώσετε και τα έξοδα από την αγορά τους στο σουπερμάρκετ!

Λεμόνια: Εδώ έχετε πολλές επιλογές! Μπορείτε να διαλέξετε από το να τα στύψετε και να τα κάνετε παγάκια για τα φαγητά σας, να φτιάξετε σπιτική λεμονάδα για την οικογένειά σας ή ακόμα να κάνετε μαρμελάδα λεμόνι που τη δοκίμασα και έγινε τέλεια!

Επίσης με τις φλούδες από τα εσπεριδοειδή μπορείτε να φτιάξετε γλυκά του κουταλιού που πραγματικά δε θα έχουν να ζηλέψουν τίποτα από του εμπορίου!

Καλό και δημιουργικό μήνα λοιπόν!

Σχόλια